AnunȚuri

06.01.2021

În atenția studenților din anii terminali:

Vă aducem la cunoștință că a fost definitivat procesul de alegere a temelor de licență și disertație. Atragem atenția celor care nu au optat pentru o temă și un îndrumător, conform tematicii afișate pe site, că au fost distribuiți din oficiu, la cadrele didactice care au mai avut locuri disponibile. Pentru mai multe informații, vă rugăm să vă adresați la secretariatul facultatii.

04.01.2021

În atenția studenților care au optat pentru plata taxei de studii în tranșe, vă reamintim că în perioada 04.01.2021 – 15.01.2021 se încasează Tranșa a 4-a din taxa de studii.

Plata taxelor poate fi făcută într-una din modalitățile de mai jos:

  • Prin virament bancar, precizând în detaliile plății CNP-ul, numele, prenumele, într-unul din următoarele conturi:

    • BRD BACĂU – RO50 BRDE 040S V037 2154 0400

    • BCR BACĂU – RO67 RNCB 0026 0308 8841 0009

  • Cu numerar, la sediul universității, de luni până vineri în intervalul orar 10-13.

28.12.2020

A fost publicată programarea sesiunii de examene IANUARIE-FEBRUARIE 2021 - click aici.

09.12.2020

În perioada 14.12.2020 – 03.01.2021 activitățile cu publicul din cadrul compartimentelor secretariat și bibliotecă ale Universității „George Bacovia” din Bacău se suspendă.

Carnetele și legitimațiile de student se eliberează începând cu data de 04.01.2021.

Actele de studiu pentru promoțiile anterioare se eliberează începând cu 04.01.2021, luni-vineri, in intervalul orar 10-13.

Pentru situații speciale sau urgente solicitările studenților se vor trimite online pe adresa rectorat@ugb.ro și vor fi rezolvate individual.

Vă mulțumim pentru înțelegere!

08.12.2020

Începând de astăzi, 08 decembrie 2020, studenții sunt invitați să completeze câte un formular de feedback pentru fiecare disciplină de studiu la care a participat pe platforma Classroom UGB. Formularele sunt disponibile pe pagina Classroom UGB, în dreptul fiecărei discipline, pentru fiecare specializare și an de studiu în parte.

Accesul la chestionare este restricționat pe baza adresei dumneavoastră de email, facem acest lucru pentru controlul accesului și pentru a evita completările multiple. Chestionarul este anonimizat, respectiv datele transmise de dumneavoastră nu sunt stocate și nu permit în nici un fel identificarea respondeților.

Vă mulțumim.

08.12.2020

Va transmitem o revizuire a indrumarilor transmise recent in ceea ce priveste realizarea mobilitatilor studentesti in contextul in care efectele pandemiei COVID-19 influenteaza in continuare desfasurarea acestora. Saptamana aceasta, in cadrul unei sedinte online a Directorilor Agentiilor Nationale Erasmus+ si reprezentantii Comisiei Europene, a fost adus in discutie un subiect referitor la mobilitatile desfasurate in format fizic (cand este posibila deplasarea catre tara gazda) si stabilirea unui mod de lucru unitar la nivelul tarilor Programului. Feedback-ul si intrebarile pe care ni le-ati transmis au fost luate in considerare ca argumente in aceasta discutie.

Mai multe detalii - click aici.

02.12.2020

Vă reamintim că în perioada 02.12.202011.12.2020 se încasează Tranșa a 3-a din taxa de studii.

Plata taxelor poate fi făcută într-una din modalitățile de mai jos:

  • Prin virament bancar, precizând în detaliile plății CNP-ul, numele, prenumele, într-unul din următoarele conturi:

    • BRD BACĂU – RO50 BRDE 040S V037 2154 0400

    • BCR BACĂU – RO67 RNCB 0026 0308 8841 0009

  • Cu numerar, la sediul universității, de luni până vineri în intervalul orar 10-13.

24.11.2020

Începând de vineri, 27.11.2020, până marți, 01.12.2020 inclusiv, sediul universității va fi închis pentru accesul publicului.

Vă mulțumim pentru înțelegere.

24.11.2020

Stimați studenți,

Universitatea George Bacovia din Bacău este membră a programului Erasmus plus, beneficiind de Carta Erasmus Extinsă. Dezvoltăm parteneriate de mobilitate academică cu numeroase universități din Europa, dintre care amintim:

  • Universitatea Lille 1, localitatea Lille, Franţa,

  • Universitatea Valladolid, Navarra, Spania,

  • Universitatea Vallencia, Spania,

  • Universitatea Antwerp, Anvers, Belgia,

  • Universitatea Liege, Belgia.

La solicitarea studenților, în funcție de anumite preferințe care țin de programele de studii și limba de comunicare parteneriatele din spațiul universitar se poate extinde.

Vă anunțăm că am început selecția studenților care doresc să participe la o mobilitate Erasmus+ de studii (SMS), la o universitate parteneră sau la o mobilitate de practică (SMP) .

Mobilitățile de studiu vor debuta în semestrul al II-lea al anului academic 2020-2021, iar mobilitățile de practică se vor desfășura pe perioada verii, începând cu 1 iunie 2021și vor avea o durată cuprinsă între două și trei luni.

Așteptăm solicitările dumneavoastră printr-un mesaj scris la adresa de email: nicoletabotez@yahoo.com

05.11.2020

Sesiunea de comunicări științifice studențești 10 decembrie 2020

Studenții interesați să participe la sesiunea de comunicări științifice, ediția 2020, sunt așteptați pentru înscriere pe pagina Google Classroom dedicată acestui eveniment – click aici

02.11.2020

În atenția cursanților Programului Postuniversitar de Formare și Dezvoltare Profesională Continuă “MANAGEMENTUL ACHIZIȚIILOR”

A fost postată - Planificarea activităților didactice - click aici.®

30.10.2020

Studenții de la specializarea Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor pot aplica pentru Programe de Practică în domeniul turismului în cadrul programului Mobilități Erasmus +. Informații suplimentare puteți solicita prin email la adresa nicoleta.botez@ugb.ro sau nicoletabotez@yahoo.com.

Câteva linkuri utile:

27.10.2020

În atenția cursanților Programului Postuniversitar de Formare și Dezvoltare Profesională Continuă “MANAGEMENTUL ACHIZIȚIILOR”

Activitățile din săptămâna 26.10 – 01.11.2020 se vor desfășura după următorul program:

  • Joi 29.10.2020 – 16:00-20:00 – Etica în domeniul Managementului achizițiilor – Conf. univ. dr. Radu FLOREA

  • Vineri 30.10.2020 – 16:00-20:00 – Elemente de Drept aplicabile achizițiilor – Conf. univ. dr. Ciprian BOGEA

  • Sâmbătă 31.10.2020 – 08:00-14:00 – Managementul timpului – Lector Radu Năforniță

Pentru săptămânile următoare au fost programate activități cu prezență fizică (față în față) la universitate.

Mai multe detalii găsiți la următorul link - click aici.

19.10.2020

În atenția cursanților Programului Postuniversitar de Formare și Dezvoltare Profesională Continuă “MANAGEMENTUL ACHIZIȚIILOR”

Cursurile vor începe on-line în săptămâna 19-25.10.2020.

  • Vineri 23.10.2020 – 16:00-20:00 – Elemente de Drept aplicabile achizițiilor – Conf. univ. dr. Ciprian BOGEA

  • Sâmbătă 24.10.2020 – 09:00-13:00 – Managementul timpului – Lector Radu Năforniță

Detalii privind accesul la cursuri găsiți la următorul link - click aici.

16.10.2020

Studenţii/Masteranzii care nu au depus la dosar diploma de bacalaureat/licență, în original, sau alte acte în copii, care trebuiau depuse conform regulamentului de admitere, au obligaţia să le prezinte la secretariatul facultăţii până la data 23.10.2020.

Cei care sunt studenţi sau elevi la o altă universitate sau şcoală militară, vor prezenta adeverinţă în original pentru anul universitar 2020-2021, de la acea instituţie de învăţământ.

Atragem atenția că înmatricularea se face doar dacă dosarul este complet.

Mulțumim pentru înțelegere!

04.10.2020

Studenților din anul I, de la toate specializările, le-au fost activate conturile ugb.ro în data de 04.10.2020, ora 18.30.

Pentru logare accesați mail.ugb.ro și utilizați adresa de email în formatul prenume.nume@ugb.ro împreună cu parola formată din CPN-ul dumneavoastră.

23.09.2020

  • Anunț privind deschiderea anului universitar 2020-2021 - click aici

      • Structura anului universitar 2020-2021:

  • Lista îndrumătorilor de an pentru anul universitar 2020-2021 - click aici ®

  • Lista tutorilor studenți pentru anul universitar 2020-2021 - click aici ®

  • Anunț privind cererile de burse de merit pentru anul universitar 2019-2020 - click aici ®